2015. augusztus 8., szombat

18 rész:Utazás

Sziasztok meghoztam az új rész remélem tetszeni fog.A másik blogomba a Si hay amor y nada mas-ba is meghoztam az új részt.Amit itt találtok.


Ruggero már korán reggel szólt hogy készülődjek,le ne késük a gépet.Így gyorsan letusoltam és felöltöztem.Nagyon örültem ennek a meglepetésnek hogy végre a bátyámmal kettesbe lehetünk.Szeretem Barcelona-t nagyon de Rio az álomvárosom. Mikor kész voltam mindennel,lementem reggelizni,két nagy bőrönd volt a nappaliba. Rugge már a szendvicsét ette mikor leültem mellé.
-Jó reggelt.-köszöntem
-Neked is húgi.-mondta én is megettem két szendvicset Ru pedig már a negyediket ette mikor anya megszólalt.
-Figyeljetek,nagyon vigyázzatok magatokra. El ne tévedjetek,de ha valami baj van a telefon nálam lesz hívjatok bármikor.És naponta egyszer kötelező lesz telefonálnotok.
-Nyugi anya nem lesz semmi baj.-mondta Ruggero majd adott anya arcára egy puszit
-Na de menjünk mert lekésitek a gépet.-mondta apa majd kimentünk a kocsihoz betettük a bőröndöket és indultunk is.Az út a repülő térig nagyon rövid volt,még gyorsan elbúcsúztunk apáéktól majd felszálltunk a gépre,helyet foglaltunk majd integettünk még anyáéknak mikor megszólalt a hangos bemondó.
-Kedves utasaink a felszállást megkezdjük kérjük csatolják be biztonsági öveiket.-mondta egy kedves női hang.Miután felszálltunk nem sokkal később csináltam egy képet.


@TiniStoessel: Úton Barcelona felé! :) 
@RuggeStoessel



Az egész utat végig beszélgettük,már nem is tudom mikor volt utoljára ilyen.Mert mindig ki voltunk fáradva a forgatásoktól,és a próbáktól.A repülő téren kiosztottunk egy pár autogramot,a gyerekeknek akik épp utaztak valahova és amint megláttak minket szégyellősen de odajöttek hozzánk.A szállásunk nagyon szép volt,és a kilátás is.
-Na akkor mind a ketten öt percet kapunk te hogy beszélj Jorge-val,én pedig hogy beszéljek Mechi-vel mert a hétvégén velük se beszélhetünk többet oké?-kérdezte
-Rendben.-mondtam mosolyogva majd át akart menni a másik szobába mikor utána szóltam
-Ruggero.
-Hm?
-Szeretlek.-mondtam
-Én is téged húgi.-miután kiment a szobából elővettem a telefonom és kikerestem Jorge számát majd tárcsáztam,két csörgés után már fel is vette.
-Szia kicsim, oda értetek?-kérdezte
-Szia szerelemem,igen ide értünk de a hétvégén nem beszélhetünk.-mondtam neki
-Miért nem?
-Mert Ruggero sem beszélhet Mechi-vel így én sem veled.Tudod ez ilyen tesós hátvége lesz.Se barátnő, se pasi.-mondtam nevetve
-De én nem bírom ki nélküled.
-Pedig ki kell,de most mennem kell csak öt percet kaptam hogy beszéljek veled.
-Szeretlek.-mondta ekkor olyat éreztem mint még soha olyan erős érzelmeket táplálok iránta mint még senki iránt
-Én is szeretlek.-mondtam majd mosolyogva raktam le a telefont és Ruggero jött be a szobába
-Min mosolyogsz?-kérdezte
-Boldog vagyok.
-Van egy meglepetésem.-Rugge meglepett két Vip jeggyel a mai FC Barcelona-Real Madrid CF meccsre,és a Barcelona nyert 3-1-re.Aztán lementünk a Barcelonai játékosokhoz és csináltunk pár képet az egyiket közülük fel is tettem.


@TiniStoessel: A legjobb játékossal!:)
@LionelMessi


Ma már különösebben nem csinálunk semmit mert esteledik és úgy gondoltuk hogy elmegyünk mozi-ba és megnézünk egy filmet.Holnap pedig várost nézünk.

14 megjegyzés:

Szablon by
InginiaXoXo